Try not to become a man of success. Rather become a man of value.
- Albert Einstein

3 korzyści wynikające z SMS marketingu

3 korzyści wynikające z SMS marketingu

 


1. Po pierwsze wysoka otwieralność wiadomości.

Jedną z największych zalet marketingu SMS jest fakt, że SMS-y są czytane przez klientów w 98% przypadkach oraz odbierane najczęściej bezpośrednio po otrzymaniu wiadomości. Badania pokazują, że osoby w przedziale wiekowym 18-44 noszą przy sobie telefon komórkowy przez 22 godziny na dobę. To daje wiadomościom SMS przewagę nad każdą inną formą marketingu cyfrowego. W końcu e-mail może trafić do spamu, a ulotka trafić do kosza na śmieci podczas porządków w torebce czy w samochodzie. 

 

2. Po drugie pozwala docierać do szerokiej grupy demograficznej.

Ponieważ w dzisiejszych czasach większość osób ma telefony komórkowe i inne urządzenia mobilne, dane demograficzne klientów, do których chcesz wysyłać informacje, mogą się poszerzyć. Zamiast koncentrować się na jednej strategii marketingowej, która może dotrzeć tylko do jednej części grupy demograficznej, wybieraj SMS marketing, który dociera do wszystkich. Gdziekolwiek są, mieszkają, podróżują, pracują, dopóki mają urządzenie mobilne, które może odbierać SMS-y, masz szansę być z nimi w kontakcie. Im większy kontakt z klientami, tym bardziej stajesz się częścią ich świata: możesz lepiej poznać ich potrzeby i styl życia, dzięki analizie czasu i miejsca otworzenia wiadomości, a często także poprzez ich reakcję na wiadomość. Te dane wykorzystasz przy optymalizowaniu swojej oferty i jej dostępności. 

 

3. Po trzecie szybkie dostarczanie informacji.

Jak wcześniej wspomniano, wiadomości tekstowe są otwierane najczęściej bezpośrednio po otrzymaniu powiadomienia na urządzeniu mobilnym. To sprawia, że marketing SMS jest doskonałym kanałem dla ofert czasowych, jak wyprzedaży na koniec dnia czy informacji o ostatnich sztukach kolekcji i końcówkach promocji co wynika z raportów Neocraft.

 


Ask for offer

  • I hereby give consent to receive commercial information by electronic means to the email address I have provided.