Cały czas szukaj nowych celów. Nawet jeśli jesteś już bogaty, nawet gdy masz ustabilizowaną firmę. Wciąż pytaj, patrz, szukaj, główkuj, co jeszcze innego można zrobić. To znakomicie wpływa na twoją psychikę, ale także zabezpiecza przed nagłą katastrofą.
- Ray Kroc

Wyjątkowa wartość mailingu reklamowego

Wyjątkowa wartość mailingu reklamowego

Mimo iż e-mail jest najstarszą usługą oferowaną przez Internet, to współcześnie w ogóle nie stracił na swojej popularności. Właściwie trzeba by nawet stwierdzić, że obecnie jest tak popularny, jak jeszcze nigdy wcześniej. Aż 97% polskich internautów posiada przynajmniej jedno konto pocztowe. Wynik ten potwierdza tylko, jak ważna w przyszłości będzie znajomość zasad e-mail marketingu. Tym razem wyjaśniamy znaczenie mailingu reklamowego oraz tłumaczymy, dlaczego warto jeszcze bardziej w niego zainwestować.

 

  • Popularność e-mail marketingu

 

Na początek przyjrzymy się wynikom badań, przeprowadzonych przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, które potwierdzają ogromną popularność e-mail marketingu. Zgodnie z nimi, aż 65% polskich internautów uważa pocztę elektroniczną za najważniejszą formę komunikacji. Nic dziwnego zatem, że 69% osób posiadających adres e-mail, sprawdza go przynajmniej raz dziennie. Z badań wynika również, że e-mail marketing jest mniej nachalną formą komunikacji z odbiorcami niż social media czy SMS. Wskaźnik Open Rate mailingów wynosi  aż 19,32%, a CTR 6,08%.

 

Oprócz inwestycji finansowych, warto inwestować również w profesjonalną wiedzę. Większość przedsiębiorców zna zazwyczaj tylko podstawy e-mail marketingu. Jeżeli zdobędziemy bardziej zaawansowane umiejętności lub zatrudnimy specjalistę z tej dziedziny, możemy znacząco wyprzedzić naszą konkurencję.

 

Na co głównie warto zwrócić uwagę w 2014 roku? Przede wszystkim na dostosowaniu kreacji mailingów pod urządzenia mobilne. W grudniu 2013 roku aż 11% maili marketingowych było otwieranych na smartfonach i tabletach, a w najbliższych miesiącach, wynik ten będzie na pewno coraz wyższy. Warto więc zapamiętać, że popularność e-mail marketingu może tylko i wyłącznie wzrastać, gdyż coraz młodsze osoby zaczynają korzystać ze smartfonów, a coraz starsze potrafią obsługiwać komputer wraz z pocztą elektroniczną. 


Autor: Jakub Mikołajczak
 


Zapytaj o ofertę

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail.