Liderem można się stać – nie urodzić. Liderem można się stać dzięki wielkiemu wysiłkowi, który jest ceną, jaką trzeba zapłacić za osiągnięcie jakiegokolwiek sensownego celu.
- Vince Lombardi

Generowanie leadów za pomocą pushy

Generowanie leadów za pomocą pushy

 


Czym jest web push?

Powiadomienia push to proste wyskakujące komunikaty jakie zostają wyświetlone po uprzednim kliknięciu na prośbę o akceptację ich otrzymywania, które pojawiają się w przeglądarkach internetowych użytkownika sieci. Istotne jest, iż pojawiają się one niezależnie od używanego urządzenia lub przeglądarki. Z pewnością powiadomienia push stanowią współcześnie ciekawy i wysoce innowacyjny sposób na bezpośrednie połączenie firm z pożądaną demografią klientów dzięki wykorzystaniu kierowania geograficznego.

 

Elementy i działanie powiadomień push

Powiadomienia push złożone są z kilku elementów. Wymienić wśród nich należy:

  • tytuł

  • widomości

  • obraz

  • adres URL

Po skonfigurowaniu powiadomień w witrynie, odwiedzający witrynę zobaczą małe pole wyboru obecne w swoich przeglądarkach internetowych. W polach tych pojawia się pytanie skierowane do użytkowników, czy chcą otrzymywać informacje z witryny firmy. Jeśli odpowiedzą twierdząco i zechcą otrzymywać powiadomienia push, zostają zakwalifikowani do grupy subskrybentów. Powiadomienia push działają zatem jak powiadomienia przypominające w pewnym stopniu newsletter. W przypadku web push wysyłana jest wiadomość z serwera do przeglądarki internetowej i dzięki powiadomieniom jakie wyskakują w przeglądarce internetowej zostają one wyświetlone użytkownikowi, który jest ich subskrybentem. W przeciwieństwie do niektórych form reklamy, powiadomienia push nie są nachalne i irytujące dla użytkownika, który subskrybuje pushy. Powiadomienia wyskakują cyklicznie, a nie zbyt intensywnie dzięki czemu nie są traktowane przez użytkowników sieci jak SPAM, gdyż przynosi to odwrotny skutek.

 

Skuteczność powiadomień web push

Powiadomienia push stanowią pewien przełom w działaniach marketingowych. Jest to niezwykle proste i skuteczne narzędzie reklamy. Umożliwia zwiększenie bazy potencjalnych klientów o wiele szybciej niż ma to miejsce w przypadku innych formatów i narzędzi, w tym przede wszystkim typowego e-mail marketingu. Warto podkreślić, iż web push sprawdzą się w każdej branży bez względu na oferowane produkty lub usługi. Co firmy mogą osiągnąć dzięki powiadomieniom push?

  • edukację rynku

  • generowanie sprzedaży

  • zbadanie satysfakcji klienta

  • wzrost liczby nowych klientów

  • zwiększenie rozpoznawalności marki

  • zmianę ruchu na stronie

 

Zalety powiadomień push

Web push mają wiele zalet. Można je opisać za pomocą trzech słów.

  • skuteczność

  • niska cena

  • prostota

Jak już zostało wspomniane, powiadomienia push są niezwykle skuteczne, a przy tym stanowią proste narzędzie e-marketingu. Wykorzystywanie powiadomień push jest również stosunkowo tanie. Dzięki czemu przedsiębiorstwa nie muszą przeznaczać dużych środków finansowych na kampanie marketingowe, których skuteczność jest zdecydowanie mniejsza.


Zapytaj o ofertę

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail.